نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

Google Search Console

Genel Bakış: Google Search Console, online pazarlamacıların, web geliştiricilerin veya web sitesi yöneticilerinin Google arama sonuçlarındaki görünürlüklerini kolayca takip etmelerine yardımcı olan ve Google tarafından sunulan ücretsiz bir  SEO Analiz araç olarak bilinmektedir.

Özellik ve Avantajları: Google Search Console, kullanıcıların en yaygın teknik SEO sorunlarını teşhis etmesine yardımcı olan araç ve raporlar sunar. Google’ın web tarayıcılarının sitenizdeki tüm sayfalara erişebildiğini doğrulamak, yeni sayfaların beklendiğinde dizine eklenmesini sağlamak ve Google web sitenizde dizine ekleme veya spam sorunları tespit ettiğinde uyarı almak için Search Console kullanmak mümkündür. Arayüz, teknik SEO eklentilerinin yanı sıra, pazarlamacıların web sitelerinin önceki bağlantı profilini incelemelerine ve Arama sonuçlarındaki tüm anahtar kelime sıralama konumlarını izlemelerini sağlar.

Fiyatlandırma: Google Search Console tamamen ücretsizdir. Başlamak için yukarıdaki bağlantıyı ziyaret edin ve yönlendirmeleri takip edin.

GTmetrix Genel Bakış: GTmetrix, web sitenizdeki site hızını ve kullanıcı deneyimini etkileyebilecek teknik sorunlar konusunda sizi uyaran bir performans analizi ve raporlama aracıdır. Google, bir sıralama faktörü olarak kullanıcı deneyimine giderek daha fazla odaklanmaya başladı. Bu nedenle, sayfa yükleme süreleri gibi faktörlerin iyileştirilmesinin arama motoru sıralamalarınızı olumlu yönde etkilemesine yardımcı olacak iyi analiz araçlarından birisidir.

Özellik ve Avantajları: Gtmetrix; Google PageSpeed Insights ve Yahoo! Y Slow’la aynı kurallara göre web sitenizden performans verilerini alır, ardından size platformdaki diğer kullanıcılara göre bir performans puanı ve dizine alınmış bir derecelendirme oluşturur. Sayfa hızınızı objektif olarak ölçebilecek ve diğer web siteleriyle nasıl karşılaştırdığınızı izleme imkânı sunar.

Sonraki adım optimizasyondur: GTmetrix, sayfa yükleme sürelerinin toplam sayfa boyutuna ve toplam istek sayısına nasıl bağlandığını görselleştirmenize yardım eder. Böylece ziyaretçileriniz için kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve Arama motoru sonuçlarındaki sıralamada yükselmek için en iyi stratejiyi uygulamak mümkün hale gelir.

Fiyatlandırma ve Erişim: Bu aracın, kullanıcıların rapor filtrelerine ve ek özelliklere sınırlı erişimle üç adede kadar URL’yi izlemesine olanak tanıyan kaliteli bir ücretsiz sürümü mevcut. Ücretli paketler ayda 14,95 ABD dolarından başlıyor ve analiz sunucusuna öncelikli erişim, uzak mesafeden ve anlık olarak izleme, video yakalama ve daha fazla tarama ve tespit özelliği yer almaktadır.

 



:: بازدید از این مطلب : 16359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین موضوعی که باعث می شود فردی اقدام به خرید دزدگیر کلاسیک کالابستکند بالا بردن سطح امنیت محیطی است که او می خواهد آنجا را به واسطه این دستگاه بالا ببرد. حالا چرا کیفیت دزدگیر اینقدر مهم است و خریداران می بایست هنگام خرید محصولی مطمئن و بی نقص خریداری کنند؟  در جواب باید گفت که دزدگیر یا محکوم است درست کار کند و یا اصلا به کار نمی آید. کارکرد دزدگیر اینطور نیست که به مانند خیلی از دستگاه های دیگر با آن بشود گژ دارو مریض کنار آمد. فرض کنید در خانه خود از دزدگیر اماکن استفاده نموده اید و با خیال راحت از اینکه خانه امن شده و اگر کس ناشناسی به نحوی وارد خانه شود شما مطلع می شوید و آژیر به صدا در میاد، خانه را ترک کرده اید. شب هنگام در زمانی که کیلومترها از خانه فاصله دارید ناگهان از طرف دزدگیر منزل با شما تماس گرفته می شود و شما سراسیمه و نگران باید فکری کنید که چه کسی اکنون می تواند به شما کمک کند. پس از ساعاتی و هماهنگ کردن با همسایه یا مدیر ساختمان یا خانواده تان متوجه می شوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و دزدگیر بی دلیل تحریک شده و هم شما را نگران کرده و هم صدای آژیرش همسایگان را ترسانده و آزده خاطر نموده و آنجاست که آرزو میکردید که کاش واقعا اتفاقی می افتاد! کافیست یکبار دیگر این اتفاق بیفتد که شما کل سیستم دزدگیر را باز کرده و به سطل زباله بیندازید. از این رو انتخاب یک دزدگیر اماکن مطمئن بسیار ضروری به نظر می رسد. کلاسیک برندی با سابقه در امر ساخت دزدگیر می باشد که فعالیتی غیر از فروش دزدگیر کلاسیک کالابست ندارد. تنوع تولیداتش خیلی گسترده نیست و با این سابقه طولانی همچنان قطعاتی هستند که کلاسیک با برند خود آن ها را عرضه نکرده است به طور مثال شوک سنسور، پدال دزدگیر و مگنت سیم دار همچنان در سبد کالایی کلاسیک دیده نمی شود و اگر به این لوازم نیاز باشد باید آنها را از دیگر برندها تهیه کرد. در مورد چرایی این موضوع باید از کلاسیک سوال کرد اما مورد خوب این است که اصلی ترین تجهیزات دزدگیر مثل مرکز دزدگیر، چشمی وایرلس و سیمی را خود تولید کرده که بسیار با کیفیت هستند.

معمولا اکثر مشکلاتی که در دزدگیر منزل کلاسیک کالابست وجود دارند از چشمی ها نشات می گیرند که تشخیص درستی از محیط دریافت نمی کنند و به همین دلیل است که ممکن است بی دلیل آژیر دزدگیر را به صدا درآورد. اما چشمی سیمی آلفا پلاس و چشمی وایرلس Fox2 شرکت کلاسیک به راستی به نقص هستند و در صد خطایی کمتر 1 صدم درصد را دارند که این مقدار بسیار بی نظیر است. با اینکه گستره محصولات کلاسیک بالا نیست اما با همین محصولات می توان پوشش دهی امنیتی از یک خانه کوچک تا یک مجتمع چند واحدی و حتی کارخانه را به راحتی انجام داد. پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک برای پوشش دهی خانه و یا یک دفتر یا فروشگاه کافی به نظر می رسد که میتوان از آن 4 زون با سیم و 15 زون بی سیم آن بهره برد. اما اگر به پوشش دهی بیشتر و تبعا به تعداد زون های بیشتری نیاز بود کلاسیک پنل اکسپندر دیگری عرضه کرده تا تعداد زون را جمعا تا 12 عدد ارتقا دهد. این اکسپندر نشان می دهد که کلاسیک چقدر به دستگاه های خود مطمئن است و می خواهد نظر خریداران بزرگ را نیز به محصولات خود جلب نماید.  این را می توان کنار مرکز مانیتورینگ کلاسیک گذاشت که بشود برنامه این شرکت را ساماندهی محصولاتش برای استفاده از فروشگاه ها، مجتمع ها و حتی بانک ها دانست، جایی که محصولات با کیفیتی نظیر پارادوکس سالها طلایه دار فروش حرفه ای در این بخش بودند. اگر به برچسب قیمتی محصولات کلاسیک نگاهی بیندازیم متوجه می شویم این محصولات کمی از ارزان ترین دزدگیرهای اماکن گرانتر و با برندهای خارجی تفاوت فاحش قیمتی دارد. دزدگیر های وارداتی ارزان تر عموما قابل اطمینان نیستند و همانی می شوند که در پاراگراف دوم به آن اشاره کردیم. البته در کنار کلاسیک برند هایی نظیر فایروال، آنیک و سایلکس و کپ نیز کیفیت خوبی دارند که نشان دهنده ارتقاء تولیدات داخلی در ساخت انواع دزدگیر می باشد. پس جمع بندی این بخش این است که با اینکه قیمت دزدگیر منزل کلاسیک کالابست مناسب است اما برچسب قیمتی معقولی دارد تا این محصولات قابل دسترس تر برای هر مصرف کننده ای باشد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل تشییع جنازه یک چیدمان دایره ای از گل ها و شاخ و برگ است و خرید تاج گل ترحیم اغلب به عنوان ادای احترام برای یک فرد متوفی استفاده می شود. معمولاً از گل‌ها و گیاهان سبز مانند گل رز، نیلوفر و شاخه‌های صنوبر ساخته می‌شود و ممکن است شامل یک روبان یا بنر با پیام تسلیت باشد. تاج گل های مراسم ترحیم را می توان در اندازه ها و سبک های مختلف ساخت و می توان آن را به گونه ای طراحی کرد که منعکس کننده سلایق شخصی و علایق شخصی باشد. برخی از ویژگی های رایج تاج گل ترحیم عبارتند از: شکل دایره ای یا نیمه دایره ای که نماد عشق ابدی و چرخه زندگی است روبان یا بنری با پیام تسلیت، مانند "به یاد عاشقانه" یا "برای همیشه در قلب ما" گل ها و شاخ و برگ هایی که معنای نمادین دارند، مانند گل رز برای عشق، نیلوفر برای پاکی، و شاخه های صنوبر برای قدرت. انواع رنگ ها و بافت ها برای ایجاد یک ادای احترام بصری جذاب و معنادار گزینه ای برای گنجاندن وسایل شخصی مانند عکس یا یادگاری در طرح تاج گل تاج گل‌های تشییع جنازه اغلب در مراسم تشییع جنازه یا بیداری به نمایش گذاشته می‌شود، و همچنین ممکن است به عنوان راهی برای ابراز همدردی و آرامش در زمان از دست دادن آنها به خانه خانواده داغدار ارسال شود.

ویژگی‌های تاج گل به طراحی و سبک تاج گل و همچنین ترجیحات شخصی شخصی که به یاد می‌آید بستگی دارد. با این حال، برخی از ویژگی های رایج خرید تاج گل ترحیم هانی گل عبارتند از:

     شکل دایره ای یا نیمه دایره ای: شکل دایره ای تاج گل تشییع جنازه اغلب برای نماد عشق ابدی و چرخه زندگی استفاده می شود.

     گل و شاخ و برگ: تاج گل های تشییع جنازه ممکن است شامل انواع گل و شاخ و برگ باشد که معنای نمادین دارند. برای مثال، گل رز ممکن است برای نشان دادن عشق استفاده شود، در حالی که نیلوفرها ممکن است نماد پاکی باشند. شاخه های صنوبر اغلب در تاج گل های تشییع جنازه برای نماد قدرت استفاده می شود.

     روبان یا بنر: بسیاری از تاج گل های تشییع جنازه شامل روبان یا بنری با پیام تسلیت است، مانند "به یاد عاشقانه" یا "برای همیشه در قلب ما".

     شخصی سازی: تاج گل های تشییع جنازه ممکن است سفارشی شود تا منعکس کننده سلایق و علایق شخصی شخصی باشد که به یادگار مانده است. این ممکن است شامل گنجاندن وسایل شخصی، مانند عکس یا یادگاری، در طرح تاج گل باشد.

     جذابیت بصری: تاج گل های مراسم ترحیم اغلب به گونه ای طراحی می شوند که از نظر بصری جذاب باشند و از رنگ ها و بافت های مختلف برای ایجاد یک ادای احترام زیبا و معنادار استفاده می شود.

تاج گل های تشییع جنازه معمولاً به عنوان راهی برای گرامیداشت و یادآوری یک فرد متوفی استفاده می شود و اغلب در مراسم تشییع جنازه یا بیداری نمایش داده می شود. آنها همچنین ممکن است به عنوان راهی برای ابراز همدردی و آرامش در زمان از دست دادن به خانه خانواده داغدار فرستاده شوند.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دزدگیر های اماکن هم مانند دیگر ابزار های حفاظتی ساختمان می توانند با ریموت کنترل شوند. کارکرد اصلی ریموت کنترل ها در فعال و یا غیر فعال کردن سیستم دزدگیر شما است. شما می توانید با استفاده از آن، در مواقعی که نیاز به کارکرد چشمی ها (یا سنسور ها) ندارید، مجموعه را غیر فعال کرده تا صدای مزاحمی نداشته باشد و آن را تنها در مواقعی که نیاز به کنترل محیط دارید فعال کنید. این عملکرد می تواند در هنگام فعال شدن آژیر ها هم به کار رود؛ به این شکل که با روشن شدن آژیر ها، از ریموت کنترل برای غیر فعال کردن و خاموش کردن آژیر آن استفاده کنید. این ریموت ها فرکانس متفاوتی با ریموت کنترل جک یا کرکره برقی دارند. آژیر و کاور آژیر دزدگیر آژیر و کاور دزدگیر    همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، اعلام وضعیت خطر در این مجموعه توسط آژیر صورت می گیرد که با صدای بلند خود، خطر را به طور عمومی اعلام می کند. این آژیر ها می توانند با یک کاور هم پوشانده شوند، چرا که این احتمال وجود دارد که با یک ضربه از جای خود جدا شده و یا دچار شکستگی شود. می توان در زونی که مجموعه دزدگیر نصب می شود، چند دتکتور حریق یا دود از سیستم های اعلام حریق هم قرار داد. اگر بخواهیم یک سیستم کامل دزدگیر اماکن برای محل کار یا واحد مسکونی تهیه کنیم، با توجه به حساسیت مکان قیمت دزدگیر منزل تفاوت دارد. معمولا برای اماکن مسکونی از دزدگیر های ساده استفاده می شود که حداقل امکانات را داشته باشد. اما برای اماکن تجاری می توان از بهترین و با امکانات ترین سیستمهای بازار استفاده نمود. قیمت دزدگیر اماکن با قابلیتهای ویژه معمولا چند برابر سیستمهای معمولی است. به طور مثال پارادوکس نگاه ویژه ای به آن دارد. البته از  محصولات کلاسیک نیز می توان برای این چنین اماکنی استفاده کرد، اما قطعا همه ی امکانات دزدگیر اماکن پارادکس را به شما نخواهد داد. گارانتی دزدگیر اماکن دزدگیر منزل هم مانند دیگر ابزار های حفاظتی ساختمان دارای برند های گوناگونی است. هر کدام از این برند ها با فروش محصولات خود مقدار معینی از گارانتی را در اختیار کاربر قرار می دهند. این مقدار گارانتی می تواند بین یک تا سه ساله متغیر باشد که به برند سازنده آن مرتبط است. در نظر داشته باشید شرکت های فروشنده محصولات مسئولیتی در قبال گارانتی محصولات ندارند. این شرکت های سازنده و یا وارد کننده محصولات هستند که خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. پکیج کامل دزدگیر اماکن مجموعه ای است که تمامی ابزار های مورد نیاز در هنگام خرید دزدگیر منزل را در اختیار شما می گذارد. محتویات این پکیج ها می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و شما می بایستی متناسب ترین مورد را با شرایط خود انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب دو مورد از مهم ترین دسته بندی انواع دزدگیر منزل را معرفی می کنیم: پکیج بی سیم همانطور که مشخص است اصلی ترین خصوصیت این نوع پکیج در این مورد خلاصه می شود که نیازی به سیم کشی و استفاده از داکت به صورت روکار ندارد. بنابراین به لحاظ ظاهری با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما به خاطر داشته باشید که برای مجموعه بی سیم، هر کدام از چشمی ها یا کنترل پنل ها باتری مخصوص به خود را دارد، بنابراین باید مدام میزان باتری و شارژ آن ها را کنترل کنید. در این پکیج دزدگیر از مرکز دزدگیر با قابلیت پشتیبانی از سنسور های بی سیم استفاده شده و سنسورها نیز در فرکانس تعیین شده مرکز در پک قرار گرفته است. از بهترین ها در این گروه می توان پکیج دزدگیر کلاسیک 4 چشمی بی سیم ار معرفی کرد.            پکیج با سیم دزدگیر اماکن این امتیاز را دارد که با اتصال به مرکز، برق خود را تامین کند. بنابراین نیازی به کنترل دائمی آن ندارید. اما به خاطر داشته باشید که باید آن را قبل از اتمام ساخت ساختمان نصب کنید. یا اینکه با نصب روکار آن مشکلی نداشته باشید. از این گروه می توان پکیج دزدگیر کلاسیک 4 چشمی باسیم با تلفن کننده معمولی را معرفی کرد. نصب و سیم کشی دزدگیر نصب دزدگیر اماکن کار پیچیده ای نیست، چرا که سنسورها به 4 رشته سیم نیاز دارند که می توان کابل کشی را به صورت متوالی انجام داد. ان نوع سیم کشی باعث میشود با هزینه کم بتوان از تعداد زیادی سنسور برای یک زون استفاده نمود.      نصب و سیم کشی دزدگیر نصب دزدگیر اماکن کار پیچیده ای نیست، چرا که سنسورها به 4 رشته سیم نیاز دارند که می توان کابل کشی را به صورت متوالی انجام داد. ان نوع سیم کشی باعث میشود با هزینه کم بتوان از تعداد زیادی سنسور برای یک زون استفاده نمود. مورد مهمی که در سیم کشی و نصب دزدگیر اماکن باید توجه شود این است که سیمها می بایست به گونه ای به سنسور ها برسند که در هیچ جای از مسیر امکان قطع کردنشان وجود نداشته باشد. سنسورها نیز باید در فضایی باشند که قبل از تحریک شدنشان، دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد. مرکز دزدگیر به همراه تلفن کننده و همچنین آژیر از مهمترین اجزای سیستم اعلام سرقت هستند که در امن ترین مکان یک ساختمان باید نصب شوند و نصب آژیر هم به گونه ای باشد که بجز امنیت فضا، قادر باشد صدا را به بلندی در محیط پخش نماید.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()