نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.


:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.


:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید


:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

میلگردی با طول مشخص معمولاً 40 سانتی متر و قطر 25 میلیمتر که به شکل عصا تولید می شود، بولت گفته می شود. بولت اتصال صفحه زیر ستون با بتن را انجام می دهد.طول بولت بسته به فشار و کشش وارد شده، تعیین می گردد.

 
مهره، نقش اتصال بولت با صفحه فلزی را ایفا می کند. مهره در دو نوع، واشردار و مهره ساده می باشد.
 
پس از استعلام قیمت بولت و مهره توسط شما، کارشناسان ثامن تجارت، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.


:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی


:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()