نمایندگی دزدگیر فایروال
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مدل SG8  جزو دسته دزدگیر بیسیم سایلکس محسوب می شود که تمام زیرمجموعه های آن قابلیت استفاده به شکل بیسیم و وایرلس را دارا می باشند. دزدگیر منزل سایلکس سیم کارتی برند سایلکسیکی از بهترین انتخاب ها برای دزدگیر منزل می باشد و با توجه به نیاز های کاربر می توان هریک از سه مدلی که در بالا معرفی شده اند را استفاده نمود. مدل لایت دزدگیرسیمکارتی سایلکس است اما اگر کاربر بخواهد علاوه بر سیمکارت از خط شهر هم استفاده نماید می بایستیکی از مدل هایSG8-SیاSG8-Q (هم سیمکارتی و هم خط شهری) را انتخاب نماید. قیمت دزدگیر اماکن سایلکس انچه در قیمت دزدگیر منزل و اعلام سرقت اماکن تاثیرگذار است علاوه بر کیفیت محصول و برند قابلیت های آن می باشد به عنوان مثال دزدگیر سیمکارتی هست یا خیر، قابلیت اتصال به خط شهری دارد یا خیر، تعداد زون های تحت پوشش، پشتیبانی از باطری و داشتن اپلیکیشن اختصاصی که برند سایلکس تمام این ویژگی ها که مورد نیازیک سیستم امنیتی خوب هست را دارا می باشد. بهترین قیمت دزدگیر سایلکسSG8 پلاس را از ما بخواهید. خرید دزدگیر سایلکس از نمایندگی سایلکس کالابست نه تنها مزیت ضمانت اصالت کالا را شامل می شود بلکه دارای گارانتی نیز می باشد تا خیال مشتری از بایت خریدی مطمئن راحت باشد. بهترین دزدگیر سایلکس جدیدترین ورژن سایلکسSG8 است و در رابطه با انتخاب بهترین مدل آن باید در نظر داشت که تفاوت سه مدل فوق در کارایی و ویژگی های آنهاست و از لحاظ کیفیت همگی در یک سطح هستند.

نمایندگی فایروال کالابست فروشگاه کالا بست به عنوان نمایندگی دزدگیر فایروال در تلاش است تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قیمت تمام شده دزدگیر فایروال را برای آنان به حداقل رسانده تا ضمن بهره مندی از خدمات مجموعه کالا بست، کیفیت بالا را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند. فروش دزدگیر اماکن فایروال در مجموعه کالا بست امکان پشتیبانی کامل از محصول را در اختیار مشتریان می گذارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، مصرف کننده متضرر نشده و از خدمات پس از فروش بهره مند گردد. دزدگیرFIREWALLیکی از برندهای شناخته شده سیستم اعلام سرقت در بازار است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. این برند دارای انواع دزدگیر سیمکارتی، خط شهری و بیسیم هست که متناسب با محیط نصب از هر کدام می توان استفاده نمود. دزدگیر اماکن فایروال دارای مدل های متنوعی است که شامل F6، F7، F9  و F10 می شوند که جدید ترین آنها دزدگیر فایروالF9 و F10 هستند. این مدل ارزانترین دزدگیر فایروال به حساب می آید. دزدگیر فایروالF9 اینمدل قابلیت اتصال به خط شهری و اتصال سیمکارت را به صورت همزمان دارد، قابلیت هشدار قطع برق شهر (قطع، وصل و ضعف با اعلام ولتاژ برق)، قابلیت ضبط 17 پیام به صورت جداگانه، قابلیت شنود صدای محیط، دارای 8 زون با سیم و بی سیم و دارای فرکانس 315 مگاهرتز می باشد. دزدگیر اماکن فایروالF10 مدل F10 دارای برد یک تکه دو هسته ای بدون هیت سینک است؛ دارای 8 زون که امکان پارتیشن بندی آن به صورت 4 بخش مستقل وجود دارد؛ قابلیت ارسال کلیه گزارش ها و هشدارهای دستگاه از طریق تلگرام (به چت شخصی، گروه و کانال) را دارد. این مدل نیز هم به خط شهری وصل می شود و هم قابلیت اتصال سیمکارت را دارد و مزیت آن نسبت به مدل F9 اینست که دارای 7 رله کنترلی می باشد.

نمایندگی دزدگیر فایروال کالابست تقریبا تمام موارد مورد نیازیک سیستم امنیتی مناسب را در محصولات خود به کار گرفته است و تفاوت مدل های آن در امکانات جانبی دستگاه می باشد. دزدگیر فایروالF7 مدل F7یکی از ساده ترین انواع دزدگیر فایروال است که از ویژگی های آن می توان به تلفن کننده خط شهری، دارای 4 زون با سیم و 3 زون بیسیم و دارای مد دینگ دانگ و زون 24 ساعته اشاره نمود.

بهترین مدل دزدگیر جی ام کا دزدگیر اماکن جی ام کا دارای 5 مدل است که بهترین های آن ‏GMK-T‏1، ‏GMK‏-890 و ‏GMK‏-910 ‏‏می باشند. به لحاظ کیفیت تمام این مدل ها محصول جی ام کا بوده و بالتبع از کیفیت یکسانی برخوردار می باشند اما ویژگی های آنها با هم ‏‏متفاوت است. پرفروش ترین دزدگیر  نمایندگی دزدگیر جی ام کا مدل ‏GMK-M‏2یاGMK‏-890 می باشد. دزدگیرGMK-T‏1 این مدل ساده ترین دزدگیر ‏‏منزل جی ام کا است که حداقل هاییک سیستم امنیتی را دارا می باشد و تنها از طریق خط شهری کار می کند. برای مواردی که کاربر ‏‏به دنبال یک سیستم ارزان باشد از این مدل استفاده می شود. دزدگیر منزل ‏GMK‏-890یاGMK-M‏1 مدل 890 یکی از پر تقاضاترین ‏‏محصولات برند جی ام کا است و از قابلیت های آن می توان به دارا بودن 8 زون با سیم و بیسیم، دارای 20 حافظه سخنگو برای ‏‏اعلام سرقت و اعلام حریق، ذخیره سازی 10 شماره تلفن برای اعلام سرقت، قابلیت شنود از طریق برقراری تماس با سیمکارت ‏‏دستگاه و قابلیت اتصال سیمکارت به پنل مرکزی نام برد.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: