قیمت کرکره برقی درفا
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره برقی درفا شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

امروزه استفاده از کرکره‌های برقی فقط به مغازه‌ها و مرکز‌های تجاری خلاصه نمی‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌ها مختلف پیدا کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت خرید کرکره برقی درفا را دوام و مقاوت بالای آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دانست. در ادامه قصد داریم به انواع کرکره‌های برقی اشاره کنیم. کرکره‌های برقی پارکینگ این نوع از کرکره‌های برقی باعث بالا رفتن امنیت و ایمنی در پارکینگ‌ها می‌شوند. درب‌های پارکینگ کرکره ای نیاز به فضای زیادی ندارند و هنگام باز شدن زیر سقف جمع می‌شوند که این موضوع باعث افزایش فضای تردد برای ساکنین می‌شود. باز و بسته شدن این کرکره‌ها به وسیله‌ی ریموت صورت می‌گیرد و اتوماتیک هستند. از آنجایی که این توع از کرکره‌ها در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی موجود هستند امکان هماهنگ کردن طرح و شکل آنها با نمای ساختمان وجود دارد.

کرکره برقی موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و قیمت کرکره برقی دُرفا آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مطلب، همراه درفا باشید. کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید.

کرکره برفی هایی که شرکت درفا نصب می‌کند دارای ویژگی های استاندارد و قابل قبول می‌باشد‌. همراه درفا باشید تا در ادامه به بررسی این مزایا بپردازیم. کرکره برقی دُرفا به دلیل متریال خوب و باکیفیتی که دارد، در برابر انواع اسیب ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه به هنگام بارش برف و باران، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. کرکره‌های برقی عایق تا حدودی عایق صدا بوده و از حجم زیاد آلودگی های صوتی، می‌کاهند. این محصولات فضای زیادی اشغال نکرده و از نظر وزن سبک هستند. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، کرکره‌های برقی از نظر امنیت، در میان شیر کرکره ها رتبه اول را کسب کرده است. تمام لوازم کار این کرکره در یک دکمه خلاصه می‌شود‌ و. شما می‌توانید با فشردن آن، کرکره را به سمت پایین یا بالا هدایت کنید. کرکره‌های برقی برخلاف کرکره‌های دستی، نیازی به قفل جانبی ندارند.

در کرکره‌ای که از تیغه فولادی استفاده می‌شود، این نقطه ضعف بر‌طرف شده است. نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا فروشگاه درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: