بلیط ارزان تهران کرمان آس چارتر
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بلیط ارزان تهران کرمان آس چارتر

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان چطور محاسبه می شود؟

بستگی به نوع ایرلاین دارد. اما برای بلیط های سیستمی بطور معمول، هزینه بلیط کودکان زیر 2 سال حدودا 10 درصد و کودکان بین 2 تا 12 سال حدودا 75 درصد بلیط بزرگسال می باشد. برای بلیط های چارتر نیز، هزینه بلیط برای همه گروه های سنی یکسان است.

آیا بعد از خرید بلیط هواپیما امکان تغییر مشخصات وجود دارد؟

اگر بلیط سیستمی باشد، امکان تغییر نام و اصلاح مشخصات وجود ندارد و باید بلیط را مجدد خریداری کنید. اما در خرید بلیط شناور قوانین متغیر است و به سیاست های مدیریتی و قوانین تعریف شده توسط شرکت چارتر کننده بستگی دارد.

ایرلاین های پوشش دهنده پروازهای این مسیر کدام اند؟

در حال حاضر 3 ایرلاین زاگرس، ماهان و ایران ایرتور پروازهای این مسیر را پوشش دهی می کنند، در این بین بلیط هواپیما تهران کرمان ماهان بیشترین تقاضا را برای خرید دارد.

آیا امکان رزرو بلیط لحظه آخری تهران کرمان وجود دارد؟

بله، اما با توجه به این که زمان و قیمت ارائه بلیط های لحظه آخری توسط شرکت های چارترکننده تعیین می شود، زمان دقیقی برای فروش آن وجود ندارد. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری تهران کرمان در مشهد می باشد.

بهترین زمان سفر به کرمان

به دلیل قرار گرفتن کرمان در ناحیه بیابانی و گرم و خشک، آب و هوای این شهر بسیار گرم است و این شهر تابستان‌های سختی دارد. به همین دلیل بهترین فصل سفر به کرمان از اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد و از اوایل شهریور تا اوایل مهر است. فصل زمستان هم بهترین فصل برا کویرنوردی در کرمان است. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، فصل تابستان برای سفر به کرمان مناسب است و در این فصل می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما کرمان را نیز خریداری نمایید.

فرودگاه بین المللی کرمان

فرودگاه بین المللی کرمان یا همان فرودگاه بین المللی آیت الله رفسنجانی کرمان از مهم ترین فرودگاه های کشور محسوب می شود. این فرودگاه در طی هفته بالغ بر 116 پرواز داخلی و خارجی به مقاصد مختلف دارد. طرح ساخت این فرودگاه در 1304 مورد بررسی مهندسین داخلی و خارجی قرار گرفت و پس از بررسی های لازم و تامین زیر ساخت های مورد نیاز ساخت فرودگاه از سال 1335 آغاز شد و در سال 1349 مورد بهره برداری قرار گرفت. در همان سال پروازهای این فرودگاه با هدف مسافربری و تجاری و حمل بار انجام شدند. در نخستین سال ها پروازهای این فرودگاه با استفاده از هواپیماهای DC6 در مسیر تهران کرمان و برعکس دو بار در هفته انجام می شد. اما پس از آن برنامه هایی برای ایجاد تغییرات در فرودگاه و امکان افزایش پروازها صورت گرفت که پس از انقلاب اسلامی و در دهه 60 عملی شد.





:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: