بلیط ارزان تهران یزد آس چارتر
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بلیط ارزان تهران یزد آس چارتر

در سفر هوایی از تهران به یزد ایرلاین های بسیاری هستند که پروازها را پوشش دهی می کنند، اما با توجه به متغییر بودن قیمت بلیط هواپیما تهران یزد در روزهای مختلف، توصیه می کنیم، تا اگر قصد دارید در هر دو مسیر رفت و برگشت از هواپیما برای سفر استفاده کنید، برای صرفه جویی در زمان و  هزینه، همان ابتدا بلیط دو مسیره خریداری کنید. برای این منظور، می توانید از سایت آس چارتر قسمت مربوط به پروازهای داخلی گزینه "رفت و برگشت" را انتخاب نمائید و سپس ادامه مراحل رزرو را طبق راهنما طی کنید. در صفحه جدول پروازها نیز می توانید با انتخاب گزینه «بالعکس» پروازهای مسیر مخالف را مشاهده و رزرو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران یزد ارزان چه باید کرد؟

اگر می ‌خواهید خرید بلیط هواپیما تهران به یزد را با قیمت ارزان انجام دهید، سفرتان را به ایام کم ‌سفر نزدیک روزهای وسط هفته، روزهای غیرتعطیل و نیمه دوم سال موکول کنید.

چه طور می ‌توانم بلیط چارتر تهران یزد را بخرم؟

با انتخاب تهران و یزد سفر و جستجو در آس چارتر، لیست بلیط‌های موجود را خواهید دید. حالا در پنجره «نوع بلیط» در کنار صفحه گزینه چارتر را انتخاب کنید تا در صورت موجود بودن، تنها پروازهای چارتر را ببینید.

ایرلاین و کلاس پروازی چه تاثیری بر قیمت بلیط پرواز دارد؟

برند ایرلاین ها و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط پرواز می باشد. علاوه براین، صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی میشوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی)، بیزینس (تجاری)، فرست (ویژه) می باشد، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط پرواز در کلاس اکونومی ارزان ترین قیمت را داشته و بیزینس و فرست در رتبه های بعدی قرار دارند

نحوه استرداد بلیط هواپیما تهران به یزد چگونه است؟

برای اینکه بتوانید هزینه بلیط هواپیما تهران به یزد را استرداد کنید ابتدا باید قوانین ایرلاین مورد نظر خود را مطالعه کنید. قوانین پرداخت وجه بلیط در شرکت‌ های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند اما به طور کلی هرچه زمان کنسل کردن بلیط شما به زمان پرواز نزدیکتر باشد، مبلغ بیشتری به عنوان جریمه از شما دریافت خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: