موتور پرده برقی درفا
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

موتور پرده برقی را می‌توان از مهم‌ترین اجزای پرده برقی به شمار آورد. این موتور وظیفه دارد که پرده را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست به حرکت در بیاورد. در رابطه با مکانیسم باز و بسته شدن پرده برقی باید گفت که پرده برقی به سه شکل باز و بسته می‌شود. با استفاده از موتور، با گیربکس و با استفاده از سیم بکسل. در خانه‌هایی که سیستم‌های آنها هوشمند است نیز می‌توان از موتور برقی استفاده کرد اما به شکلی که با دیگر سیستم‌های هوشمند مطابقت داشته باشد. با ورود پرده‌های برقی به خانه‌ها دیگر احتیاجی به باز و بسته کردن پرده‌ها با دست نیست و تمامی این کارها به وسیله‌ی موتور پرده امکان پذیر است. موتور پرده برقی در دو نوع ۲۲۰ و ۲۴ ولت در بازار وجود دارند که میزان تنوع در مدل ۲۲۰ ولت بیشتر است.

پرده برقی شید (بالارو)

امروزه پرده برقی در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. دلیل این طرفداری کاملا عیان است. اگر شما دلیل علاقه ی رو به رشد مردم برای خرید پرده برقی را نمی دانید با ما همراه باشید تا شما هم جزء طرفداران این نوع پرده ها قرار گیرید. پرده برقی ها به دو صورت، باز و بسته می شوند. برخی از آن ها به صورت عمودی و برخی دیگر به صورت افقی جا به جا می شوند. پرده هایی که به صورت عمودی باز و بسته می شوند معمولا بدون چین هستند. این پرده ها در قسمت بالایی، بخشی برای رول شدن پرده دارند.

مزایای استفاده از پرده برقی

متاسفانه در خانه هایی که پرده های معمولی نصب شده است، دردسرهایی وجود دارد که لذت زندگی آسان را از بین می برد. مثلا اگر نورگیر خانه شما خوب نباشد، شما نیاز دارید تا نور خانه را به گونه ای تامین کنید. مثلا ممکن است از روشن کردن لامپ در روز استفاده کنید. گاهی هم دوست دارید نور طبیعی به خانه راه پیدا کند که مجبور به کنار زدن پرده ها می شوید. استفاده از لامپ در روز روشن علاوه بر مصرف انرژی، باز هم زیبایی نور طبیعی را به همراه نخواهد داشت. پس سراغ کنار زدن پرده ها می رویم. انواع موتور پرده برقی موتور پرده از انواع گوناگونی تشکیل شده است که بر حسب نیاز مشتری و کاربرد مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی می‌تواند موتور پرده را به۳ نوع مختلف تقسیم کرد: موتور پرده همراه با ریسیور داخلی موتور پرده بدون ریسیور داخلی (این نوع از موتور‌ها برای خانه‌های هوشمند مناسب‌اند) مدل دو منظوره با ریسیور و اتصال به وسیله سیم





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: