فروشگاه اینترنتی خرید ماهی ناخدا طاهر
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ماهی غذایی خوش‌مزه با پختی آسان است. به همین دلیل، خیلی راحت می‌توان آن را به رژیم غذایی اضافه کرد. خوردن ماهی یک یا دو بار در هفته برای بهره‌بردن از خواص آن کافی است. در صورت امکان، بهتر است به‌جای ماهی‌های پرورشی، ماهی‌های غیرپرورشی انتخاب شود. ماهی‌های غیرپرورشی امگا۳ بیشتری دارد و احتمال آلودگی‌ آنها کمتر است. ماهی قزل‌آلا را می‌توان به‌صورت پخته‌شده، سرخ‌شده، پخته یا آب‌پز آماده و با بسیاری از سبزیجات و دانه‌ها سرو کرد. ماهی منبعی سرشار از پروتئین است. گونه‌های چرب آن نیز اسیدهای چرب امگا۳ را در اختیار قلبتان قرار می‌دهد. علاوه‌براین، مزایای متعددی ازجمله تقویت بینایی و بهبود سلامت روان در سالمندان دارد. ازآنجایی‌که پخت ماهی آسان است، می‌توانید آن را بدون زحمت زیاد به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

در حال حاضر این فروشگاه دارای تیم های تخصصی بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشند وتمام تلاش پرسنل این شرکت در راستای ارائه خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند برای مخاطبان خود می باشد لذا مشتریان محترم می توانند جهت موارد مربوط به ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات ، سؤالات ، نظرات و پیشنهادات خود ،از طریق انواع راه های ارتباطی مانند : تلفن، ایمیل، فکس و پیامک یا از طریق “صفحه تماس با ما” درصفحه اصلی سایت ناخدا طاهر  با ما در ارتباط باشند .

امروزه پیشرفت های تکنولوژی و استفاده از اینترنت و گسترش آن، راه حل بسیار مفید و آسانی جهت دسترسی به انواع اطلاعات و خدمات می باشد که در این خصوص خریدهای اینترنتی با توجه به صرفه جویی بسیارعالی در زمان و هزینه ها ، می تواند طیف وسیعی از بهترین کالاها را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

امگا ۳ و ویتامین د موجود در ماهی از بروز این بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. هم چنین مصرف این غذای دریایی نرخ ابتلا به‌ام اس که یکی دیگر از انواع بیماری‌های خود ایمنی هست را نیز پایین می‌آورد. خوردن ماهی باعث پیشگیری از ایجاد آسم در کودکان می‌شود طبق مطالعات انجام شده مصرف منظم ماهی در کودکان احتمال ابتلا به آسم را کاهش می‌دهد. البته این مطالعات تاثیر مثبتی را در آسم بزرگسالان نشان نداده اند. خواص میگو برای سلامتی میگو یکی از غذاهای دریایی محبوب در بین مردم آسیای شرقی است و در بین ایرانیان نیز محبوبیت خاصی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: