لایسنس ManageEngine
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ویژگی های نرم افزار ManageEngine از ویژگی های مهم این نرم افزار پرکاربرد می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- محیط نرم افزار Manageengine تا حد بالایی Admin Friendly است و به راحتی تمامی منوهای موردنیاز در دسترس می باشد. 2- علاوه بر نمودار های بینظیر در این نرم افزار شما میتوانید انواع خروجی های لازم بر اساس فرمت های XLSX , PDF , HTML ,CSV را نیز داشته باشید و تحلیل خود را به آسانی و با روش های مختلفی انجام دهید. 3- از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار دریافت Alert  در ایمیل می باشد. شما می توانید به کمک یک SMTP سرور، گزارشات را از طریق ایمیل خود به راحتی دریافت کنید.

شرکت ManageEngine تولید کننده محصولات حرفه ­ای برای مدیریت دیتا سنتر و مدیریت شبکه ­های بزرگ می باشد. این شرکت در زمینه ­هایی مثل Network Performance Management  و IT HelpDesk and Desktop Management و Datacenter and Server Management  محصولات مطرحی دارد. اطمینان از اینکه آیا شبکه یک سازمان به صورت اصولی طراحی شده و اینکه چه نقاط آسیب پذیری در شبکه وجود دارد، و در صورت شناسایی آن نقاط ضعف، چه اقداماتی می­توان انجام داد، همواره یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران شبکه های بزرگ بوده است. ManageEngine کلیه امکانات مدیریت شبکه، کشف نقاط آسیب پذیر، مدیریت وصله های میکروسافت، ، مدیریت شبکه های بی سیم و …را در شبکه به شکل بسیار موثری انجام می دهد. لایسنس ‏ManageEngine‏ محصولات شرکت ManageEngine بسیار ساده ولی کاربردی هستند.

محدودیت های فوق برای روتر های 1941, 2901 و 2911 وجود نداشته و خرید لایسنس امنیت برای این روترها، امکان برقراری حداکثر تعداد IPSec Tunnel را به شما خواهد داد. اطلاعات مورد نیاز برای دریافت لایسنس برای Generate کردن لایسنس، نیاز به PAK، Product ID و Serial Number روتر مورد نظر می باشد. : Serial Number یک شماره 11 رقمی Unique می باشد. PID، مدل روتر را مشخص می کند. این اطلاعات را با اجرا دستور show license udi می توان بدست آورد. : فایل لایسنس، به صورت یک فایل lic. بوده که می توان آن را توسط note pad باز کرد. با این همه در صورت تغییر محتوایات این فایل، لایسنس دیگر قابل استفاده نخواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: