مبل کلاسیک سامی مبل
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل استیل ملایر در واقع همان مبل سلطنتی با طراحی و سبک منجصر به فرد است و به عنوان یکی از مبلمان با کیفیت شناخته می‌شود. مبل استیل جلوه منحصر به فرد و مجللی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهد. مبل استیل یا سلطنتی یکی از دنج‌ترین و چشم نوازترین انواع مبلمان است. اولین مبل‌های استیل در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا در دهه 1820 معرفی شدند.  مبل‌های سلطنتی یا به اصطلاح استیل در حال حاضر در سبک‌ها و متریال های مختلف موجود هستند و بیشتر ایرانیان از این نوع مبلمان برای دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنند. برای خرید مبل استیل ملایر می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی‌های فروش مبل استیل مراجعه نمایید.

مبل استیل چیست؟ احتمالاً شما نیز مانند بسیاری از مردم، اولین چیزی که با شنیدن مبل استیل به ذهنتان می‌آید،  آلیاژی از آهن و فولاد است. در حالیکه مبل استیل نوعی از سبک طراحی مبلمان است که اغلب از جنس چوب می‌باشد. مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی است. اما چرا به مبل سلطنتی، مبل استیل گفته می‌شود؟ همانطور که‌ گفتیم، مبل استیل به معنی همان مبل سلطنتی می‌باشد. استایل (Style) در زبان انگلیسی سبک معنی  می‌شود.  به مرور زمان کلمه استایل در تغییراتی یافته و‌ به معنای استایل برتر شناخته می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که مبل استایل نوعی از مبلمان با طراحی خاص و برتر است. از زمانی که مبل استایل به زبان فارسی ورود پیدا کرده است، به دلیل اشتباه رایج مردم در تلفظ آن، با کلمه استیل جایگزین شده است. بنابراین مبل استیل ملایر در واقع همان مبل سلطنتی با طراحی و تاج خاص و بی نظیر است.

برای خرید انواع مبل کلاسیک سامی مبل می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری به فروشگاه‌های معتبر ارائه دهنده این مبلمان مراجعه کنید. در حالیکه مبلمان نیمه استیل و راحتی و مدرن سازگاری بیشتری با سبک طراحی و اندازه منازل دارند، تنوع طرح و رنگ آن‌ها بالا بوده و قیمت مناسبتری دارند.  با این وجود انتخاب هریک از این مبل‌ها کاملاً به سلیقه شخص شما، فضای خانه و میزان بودجه شما بستگی دارد. 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: