نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ببینید از نظر من خرید یه کرکره برقی دست دوم اصلا هم بد نیست حالا میگید چرا من هم یه سری دلایل واسه خودم دارم که شاید بقیه هم با من هم عقیده باشن اونم اینه که اگه یه کرکره برقی پیدا کنید که کم کار کرده باشه و به صاحب قبلیش اعتماد داشته باشید میتونید خیلی راحت با قیمت مناسب تر اون رو خریداری کنید یا مثلا میتونید از یه جای مورد اطمینان کرکره برقی دست دوم خودتون رو تهیه کنید اینم بهتون بگم که حالا حتما گارانتی تو این چیزا الزامی نیست و حتما نباید گارانتی داشته باشه اگه نصب هم توسط خود کارکنان شرکت انجام نشد میتونید خودتون انجامش بدید پس اگه یه خورده به این مسئله توجه کنید میبینید که خیلی ام خوبه قیمت مناسب تری هم داره اینا همه کنار هم میتونن به نفع و سود شما باشه البته این رو هم بگم که گاهی اوقات کرکره برقی های دست دوم حتی از نو هم بهتر کار میکنه اگه اون کرکره برقی http://www.sakhtemoon.com/list/electric-shutter/ خارجی باشه میتونه خیلی هم با دوام باشه و برای شما به صرفه باشه من الان چند سالی هست که دارم از کرکره برقیم استفاده میکنم مشکلی هم نداره ازش هم رازی هستم .



:: برچسب‌ها: خرید کرکره برقی دسته دوم خوب است یا بد ,
:: بازدید از این مطلب : 1872
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پیشگیری از افزایش آمار کودکان معلول

 

برای پیشگیری از تولد نوزادان معلول و افزایش جمعیت معلولین بهتر است از مشاوره ژنتیک کمک بگیریم مهمترین راهکارهای موثر در این رابطه ، حمایت از خانواده های کم درآمدی که سابقه مشکلات ژنتیکی داشته اند و ریسک ابتلا به این مشکلات در آن ها زیاد است می باشد.

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه درآیین واگذاری ۷۳۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در استان البرز افزود: با توجه به اینکه برخی از معلولیت ها ناشی از ژنتیک بوده با مشاوره های لازم درصدد هستیم تا از آن پیشگیری کنیم.
وی اضافه کرد: انجام یک هزار و ۳۰۰ سقط درمانی با بهره گیری از احکام شرعی از دیگر اقداماتی است که دراین زمینه انجام شده است.
بندپی اظهار داشت: اکنون در طرح تنبلی چشم ۸۰ درصد به موفقیت دست یافته ایم زیرا دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از معلولان بکار گرفته است .
وی ادامه داد: بنا برتاکید دولت هیچ معلولی نباید از لوازم توانبخشی بی بهره باشد و بودجه های مناسبی دراین زمینه اختصاص داده شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: دولت همواره درتلاش است تا بهترین امکانات و خدمات را برای جامعه هدف بهزیستی داشته باشد.
وی تاکید کرد: با انجام مشاوره ها لازم بسیاری از بسیاری از خودکشی ها در کشور پیشگیری شده است.
بندپی گفت: تفاهم نامه هایی را با کشورهای آلمان و سوئد برای حمایت از معلولان و زندگی بهترآنان منعقد کرده ایم.



:: برچسب‌ها: پیشگیری از افزایش آمار کودکان معلول ,
:: بازدید از این مطلب : 1773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

درمان کمرویی در سنین پایین

برای رفع احساس خجالت و کمرویی در فرزندمان از چه توصیه هایی می توانیم کمک بگیریم هنگامی که با شرمساری فرزندتان از حضور در جمع دوستان و همسن و سالان خود مواجه می شویم چه اقدامات و رفتارهایی باید در پیش بگیریم.توصیه های روانشناسان در این باره چیست؟

 والدین در برهه‌های سنی مختلف فرزندشان با مسائل مختلف و متفاوتی روبه‌رو هستند و باید موقعیت‌ها و شرایط گوناگونی را پشت سر بگذرانند و به نکات مختلفی توجه کنند. کودکانی که در حال رشد هستند هر روز با نیازها و دغدغه‌های رشدی همراه هستند که ذهن والدین را درگیر خود می‌کند. شاید یکی از این مسائل مهم خجالتی بودن کودک باشد.

احتمالا هیچ پدرومادری دوست ندارد که کودکش خجالتی باشد یا دیگران این برچسب را به او بزنند. اما کدام کودکان خجالتی هستند و چه موقع ما خجالتی بودن را با مسائل دیگر اشتباه می‌گیریم؟

ندا شیخی، دکترای روانشناسی در ابتدا در تعریف خجالتی بودن می‌گوید: خجالت به معنی دوری‌گزینی و عدم تمایل به ایجاد ارتباط با دیگران، می‌تواند امری موقتی یا نسبتا دائمی باشد. خجالتی بودن کودک باید با توجه به شخصیت و ذات کودک، سن او و اینکه فرزند چندم خانواده است، و فرهنگی که کودک در آن پرورش می‌یابد، مورد بررسی قرار گیرد. ما در اینجا به توضیح چند مورد از این فاکتورها مانند سن و فرزند چندم خانواده می‌پردازیم.

این روانشناس در ادامه در بیان اینکه فرزند چند خانواده بودن چه تاثیری بر خجالت کودک دارد، توضیح می‌دهد: معمولا فرزند اول خانواده نسبت به فرزند دوم حالت خجالت بیشتری دارد. این امر شاید به علت شیوه‌های تربیتی سختگیرانه‌تر والدین درباره فرزند اول باشد. معمولا والدین قوانین سنگین تر و بایدونبایدهای بیشتری درباره فرزند اول وضع می‌کنند که این امر می‌تواند بر میزان و کیفیت عزت نفس کودک تاثیر بگذارد. زیرا که کودک به طور مداوم به قضاوت و کنترل خود می‌پردازد و به خاطر ترس از اشتباه یا تنبیه، سعی می‌کند تعاملش با دیگران را کاهش دهد. درحالی‌که فرزند دوم معمولا کمتر با قوانین و بایدونبایدهای سخت والدین مواجه می‌شود و بنابراین با فراغ بال و اعتماد به نفس بیشتری به ایجاد ارتباط و انجام امور می‌پردازد.

شیخی همچنین به فاکتور سن اشاره می‌کند و هشدار می‌دهد که نباید خجالتی بودن را با مسائل دیگر اشتباه گرفت: سن نیز از عوامل تاثیرگذار بر این حالت در کودکان است. به عنوان مثال، پدر و مادری از این موضوع اظهار ناراحتی و تعجب می‌کنند که فرزند ۸ ماهه‌شان تا مدتی قبل در تعامل با دیگران هیچ مشکلی نداشته و به راحتی در آغوش دیگران قرار می‌گرفت، می‌خندید، و با آنها بازی می‌کرد. اما به تازگی حتی با مادربزرگش هم غریبگی می‌کند، با دیگران تعامل نمی‌کند، و در مواجهه با افراد تازه گریه می‌کند و … . این رفتار مربوط به سن کودک است. از حدود ۸ ماهگی کودک دچار حالتی می‌شود که روانشناسان آن را اضطراب جدایی و اضطراب غریبه می‌نامند. یعنی در مواجهه با افراد جدید یا در هنگام غیبت پدر و مادر یا مراقب‌شان، دچار حالت اضطراب می‌شوند.

ندا شیخی، دکترای روانشناسی همچنین تاکید می‌کند: کودکان در سنین مختلف عادت‌های گوناگونی دارند. به عنوان مثال، کودکان در سن ۵ سالگی، تفریحات درون منزل را به بیرون رفتن ترجیح می‌دهند و معمولا دامنه تعامل آنها با بچه‌های دیگر محدود به گروه‌های کوچک ۳ الی ۴ نفره است و از کودکان بزرگ‌تر یا افراد بزرگسال فاصله می‌گیرند. بنابراین در بعضی سنین نمی‌توان بر شکل یا میل به تعامل کودک با دیگران نام خجالتی بودن گذاشت؛ بلکه این حالت به نوعی مقتضای سن آنان است.



:: برچسب‌ها: درمان کمرویی در سنین پایین ,
:: بازدید از این مطلب : 2132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چینی ها: حرکت آرش برهانی تحقیرآمیز بود + عکس

در آستانه بازی امروز ایران، چینی‌ها یادی از مهاجم سابق تیم ملی کرده‌اند.

حرکت تحقیرآمیز آرش برهانی:

در سال 2006 و در بازی های آسیایی دوحه، آرش برهانی در مقابل چین حرکتی انجام داد که با دلخوری شدید حریف روبرو شد. بعد از گذشت نزدیک به 10 سال، حالا چینی ها در آستانه بازی تیم ملی بار دیگر این صحنه را یادآوری کرده اند تا به تهییج بازیکنان خود بپردازند.

در آن بازی برهانی دروازه بان چین را هم رد کرد اما توپ را روی خط دروازه نگه داشت و سپس بازیکنان را با دست فراخواند تا شادی کنند. به محض رسیدن بازیکنان تیم ملی او توپ خود را وارد دروازه کرد و حالا چینی ها می گویند حرکت این مهاجم تحقیر آمیز بوده است.

حرکت تحقیرآمیز آرش برهانی
عکس حرکت تحقیرآمیز آرش برهانیعکس حرکت تحقیرآمیز آرش برهانی



:: برچسب‌ها: چینی ها: حرکت آرش برهانی تحقیرآمیز بود ,
:: بازدید از این مطلب : 1722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

عکس/تبهکاران مناطق غرب تهران بازداشت شدند

سلامت نیوز:تبهکاری که از مردم به ویژه دانشجویان در خودروی پراید زورگیری می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ، 24 اردبیهشت ماه جوانی دانشجو با مراجعه به کلانتری 134 شهرک قدس به مأمورین اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید سفید رنگ مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است .

پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته : 
مالباخته با حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” در ساعت 22:00 مورخه 24/02/1395 ، در میدان صنعت و به قصد رفتن به سعادت آباد سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید با دو سرنشین جوان شدم که در میانه ی راه ، سرنشین پراید به سمت عقب برگشت و با تهدید چاقو اقدام به گرفتن وجه نقد ، یک رشته دستبند نقره ، یک کتانی مارک و گوشی تلفن همراهم جمعا به ارزش 5 میلیون تومان کرد ؛ نهایتا آنها مرا در حاشیه اتوبان و در مکانی خلوت از ماشین پیاده و خودشان از محل متواری شدند . 

اقدامات پلیسی و دستگیری دو سارق زورگیر : 
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی از خریداران عمده ی گوشی های تلفن همراه مسروقه بنام “ابراهیم . م” ( 40 ساله ) که بارها به خاطر خرید اموال مسروقه دستگیر و روانه زندان شده ، مجددا فعالیت های مجرمانه اش در خصوص خرید اموال مسروقه از سارقین بعنف را از سر گرفته بود ؛ لذا ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، مخفیگاه وی در منطقه اسلامشهر شناسایی و کارآگاهان اداره پنجم با مراجعه به این محل و در بازرسی از آن ، موفق به کشف دهها گوشی تلفن همراه مسروقه شدند .

با انتقال گوشی های تلفن همراه مسروقه به اداره پنجم و در ادامه ی آن شناسایی مالباختگان ، شاکی پرونده سرقت بعنف توسط سرنشینان خودرو پراید نیز بعنوان مالک یکی از گوشی های مسروقه مورد شناسایی قرار گرفت .

“ابراهیم . م” که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به خرید گوشی های تلفن همراه مسروقه از سارقین بویژه سارقین بعنف ( زورگیری و موبایل قاپی ) اعتراف که در زمان معرفی سارقین توسط وی ، تصویر دو تن از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت و موادمخدر بنام های مجید (40ساله ) و محمد ( 30 ساله ) توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند .

نهایتا با شناسایی مجید و محمد ، مخفیگاه آنها در اسلامشهر و خزانه شناسایی و هر دو نفر در مورخه 24/05/1395 دستگیر و پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی ، توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند .

سرقت بعنف یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ : 
با آغاز تحقیقات از دو متهم دستگیر شده ، آنها ضمن اعتراف صریح به زورگیری از مالباخته عنوان داشتند که سرقت های خودشان را با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مسروقه و همچنین یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی متعلق به مجید انجام داده اند ؛ با شناسایی محل نگهداری خودرو پراید مسروقه در منطقه خزانه ، این خودرو نیز کشف و در بررسی سابقه ی سرقت آن مشخص شد که خودرو پراید سفیدرنگ مسروقه در اوایل سال جاری و به شیوه زورگیری ، در منطقه شهرری توسط متهمین سرقت شده است .

اعتراف به دهها فقره زورگیری : 
در ادامه تحقیقات ، مجید و محمد به دهها فقره “زورگیری از مسافر” اعتراف و در معرفی مناطق سرقت های خود عنوان داشتند که عمده سرقت های خودشان را در مناطق غرب و جنوب غرب تهران بویژه در ونک ، جنت آباد ، آریاشهر ، ستاری ، ستارخان ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، چهاردیواری ، میدان صنعت ، سعادت آباد انجام داده و پس از سرقت مالباختگان را در اتوبان های سطح شهر بویژه در کردستان ، جلال احمد ، همت ، حکیم ، امام علی و همت رها کرده و متواری می شدند .

“مجید” و “محمد” که به مصرف موادمخدر صنعتی از نوع شیشه اعتیاد دارند ، در خصوص زمان سرقت های خود نیز عنوان داشتند که عمده سرقت های خودشان را پس از مصرف شیشه و با تاریک شدن هوا انجام داده اند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمین به دهها فقره زورگیری و سرقت از مسافرین در مناطق غرب و جنوب غرب تهران و با بررسی پرونده های مشابه ، تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی هر دو متهم شدند ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد و توسط سرنشینان خودروهای پراید سفید رنگ و نوک مدادی مورد تهدید و سرقت قرار گرفتند ، دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند .

 

 



:: برچسب‌ها: عکس/تبهکاران مناطق غرب تهران بازداشت شدند ,
:: بازدید از این مطلب : 1617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

الناز حبیبی بدون آرایش در اتومبیل ! عکس

 

الناز حبیبی بازیگر 28 ساله با انتشار عکسی از چهره بدون آرایش خود, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

الناز حبیبی بدون آرایش

الناز حبیبی با انتشار عکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد.

این بازیگر 28 ساله در این عکس بدون آرایش و با چهره ای ساده دیده می شود.

الناز حبیبی با انتشار این عکس نوشت:

صبح بخیر …



:: برچسب‌ها: الناز حبیبی بدون آرایش در اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 1903
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد