خرید کرکره برقی دسته دوم خوب است یا بد
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ببینید از نظر من خرید یه کرکره برقی دست دوم اصلا هم بد نیست حالا میگید چرا من هم یه سری دلایل واسه خودم دارم که شاید بقیه هم با من هم عقیده باشن اونم اینه که اگه یه کرکره برقی پیدا کنید که کم کار کرده باشه و به صاحب قبلیش اعتماد داشته باشید میتونید خیلی راحت با قیمت مناسب تر اون رو خریداری کنید یا مثلا میتونید از یه جای مورد اطمینان کرکره برقی دست دوم خودتون رو تهیه کنید اینم بهتون بگم که حالا حتما گارانتی تو این چیزا الزامی نیست و حتما نباید گارانتی داشته باشه اگه نصب هم توسط خود کارکنان شرکت انجام نشد میتونید خودتون انجامش بدید پس اگه یه خورده به این مسئله توجه کنید میبینید که خیلی ام خوبه قیمت مناسب تری هم داره اینا همه کنار هم میتونن به نفع و سود شما باشه البته این رو هم بگم که گاهی اوقات کرکره برقی های دست دوم حتی از نو هم بهتر کار میکنه اگه اون کرکره برقی http://www.sakhtemoon.com/list/electric-shutter/ خارجی باشه میتونه خیلی هم با دوام باشه و برای شما به صرفه باشه من الان چند سالی هست که دارم از کرکره برقیم استفاده میکنم مشکلی هم نداره ازش هم رازی هستم .





:: برچسب‌ها: خرید کرکره برقی دسته دوم خوب است یا بد ,
:: بازدید از این مطلب : 1864
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: