طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از اصلی ترین سرویس های پلتفرم حافظ، طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ ، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد. سرویس طراحی سایت پلتفرم حافظ به همراه پشتیبانی 3 ساله ارائه می شود و به این معنی است که شما تا 3 سال، علاوه بر داشتن یک وبسایت آپدیت شده و بی نقص، می توانید درخواست اضافه شدن امکانات جدید را مطرح کنید تا به صورت رایگان برایتان انجام شود. پس اگر به طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی حرفه ای با موضوع و امکانات بی نهایت مختلف، به همراه ارائه اپلیکیشن حرفه ای در دو نسخه اندروید و ios به صورت کاملا Native + پشتیبانی تضمینی 3 ساله (ارائه خدمات جانبی طی 3 سال نظیر بروزرسانی مداوم، بهبود سرعت و عملکرد، تغییر و چیدمان و …) نیاز دارید، حتما با پلتفرم حافظ در ارتباط باشید.

 

چرا طراحی سایت پلتفرم حافظ!؟

  1. طراحی مبتنی بر نیاز آنچه ما طراحی می کنیم، برای پوشش 100 درصدی نیاز شماست! می کوشیم تا یک وبسایت جامع برای تحقق همه انتظارات شما طراحی نماییم تا با کاربران خود، ارتباط درستی برقرار کنید.
  2. تضمین کیفیت طراحی ما براساس تخصص و تجربه ای که طی سالیان متمادی کسب کردیم و براساس اصول نوین طراحی، وبسایت شما را راه اندازی می کنیم. ساختار، ظاهر و عملکرد وبسایت شما، منحصربفرد هست.
  3. امنیت و پایداری 100% تیم ما، امنیت و پایداری 100% وبسایت شما را تضمین می کند چرا که با بهره گیری از بهترین زیرساخت های کشور، وبسایتی کاملا امن تقدیم می کنیم که سال ها قابل استفاده خواهد ماند.
  4. تعرفه کاملا منطقی علی رغم ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی، تعرفه کاری پلتفرم حافظ منطقی و براساس شرایط کسب و کارهای ایرانی تنظیم شده است و به صورت پرداخت اقساطی، می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: