تهیه کالسکه مناسب برای نوزاد و انتخاب آن
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید




:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: